Amortyzatory jak najbardziej ok, sam na takie serię zmieniłem i jest duża poprawa, szczególnie juz tak nie,,nurkuje,, podczas hamowania, jest twardsza, dzięki czemu miska jest bezpieczniejsza. Co do sprężyn to wydaje mi się, że trzeba by kupić cały zestaw dedykowany pod obniżenie, bo te amor ki są przystosowane do serii. Ale mogę się mylić i czekam na opinie innych,najlepiej tych którzy to praktykowali.
Błędy w radiu Swing
Zwiń
X
-
Błędy w radiu Swing
Przy okazji montażu tempomatu kolega „Koleś” zdiagnozował w moim radiu Swing dwa błędy. Jeden to błąd anteny a drugi … nie pamiętam.
Nie wiem dlaczego, ale podczas jazdy poza miastem słuchając jakiejkolwiek ogólnokrajowej stacji radiowej urządzenie „gubi” sygnał. Drugim problemem (pomimo zainstalowanego w podłokietniku gniazda Jack) jest brak opcji AUX w radiu.
Czy któryś z szanownych kolegów byłby wstanie mi pomóc? Niestety nie mam kabelka i sam sobie nie poradzę w tym temacie.
-
-
biernik77, podjedź na spota dzisiaj i kabelek się znajdzie :szeroki_usmiechByła Octavia II 1.9 TDI BXE by Wally
=> Superb II FL 1.6 TDI CAYC,
=> Volkswagen Passat City 1.6 TDI
=> Volkswagen Passat Variant 2.0 TSI DSG
"Nie ma rzeczy niemożliwych... są tylko nieopłacalne..."
Komentarz
-
-
Ostatnio walczyłem z błędem anteny i niestety pomogła tylko wymiana na nową. Wciśnij przycisk menu w radiu i przytrzymaj go z 20 sekund,wtedy wyskoczą ci parametry radia i w lewym górnym rogu wyświetlacza pojawi ci się funkcja ANT: (powinno być ON, ale jeśli masz błąd anteny to na bank będzie OFF) i wtedy to albo kabel trafiony lub tak jak u mnie antena
Komentarz
-
-
Dzięki koledze kris17009 sprawa rozwiązana. Okazuje się, że samochód nie był oryginalnie wyposażony w radio. Odbiornik był niezakodowany i stąd pojawiał się błąd. Drugi błąd (błąd anteny) wyeliminowany przez trójnik antenowy.
Pomimo włączenia VCDSem opcji AUX dźwięk nadal nie wydobywa się z głośników. Wiem już dlaczego :-). Podłokietnik też był dokładany. Gniazdo Jack nie jest podłączone do radia. Wszystkie potrzebne części (dwie kostki i cztery kabelki) już zamówione w ASO.
Komentarz
-
-
biernik77, zamiast kabelków za 60 pln ( które i tak wymagają obcięcia i wymiany na przewód ekranowany ) trzeba było kupić same piny N 907 647 01 po ok. 0,8 pln/szt. Przewód też kup solidny ( z porządnym oplotem, najlepiej podwójnie ekranowany ), bo inaczej będziesz zbierał wszystkie zakłócenia ( szyna CAN, tel. kom itp. ) objawiające się szumem i "pierdzeniem" przy używaniu wejścia AUX.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
Komentarz